Wtorek, 13.04.2021. Namesday celebrate:

Jesteś tutaj: Strona głównaRegulamin

Regulamin

  1. Kwiaciarnia internetowa prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej lub przez telefon.
  2. Dostawy kwiatów na terenie Polski realizowane są przez sieć kwiaciarni Euroflorist.
  3. Opisy i zdjęcia produktów są własnością Euroflorist lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów Euroflorist.
  4. Wszystkie ceny prezentowane w kwiaciarni internetowej zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia. Kupujący ponosi również opłatę za doręczenie określoną w warunkach i kosztach dostawy.
  5. Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji mogą różnić się od warunków zakupu zawartych w niniejszym regulaminie. Promocja trwa w określonym terminie i obejmuje tylko wybrane przez kwiaciarnie produkty. O szczególnych warunkach promocji Klient będzie informowany przez kwiaciarnie przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji. Promocje nie łączą się.
  6. Wszystkie doręczane produkty są towarami wolnymi od wad.
  7. Towary, w których skład wchodzi alkohol, dostępne są w sprzedaży dla osób powyżej 18 roku życia.
  8. Szczegółowe zasady i terminy doręczeń określone są w terminach realizacji.
  9. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią internetową. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i w pełni opłacone przed ponownym doręczeniem.
  10. Przesyłki do szpitali, hoteli, firm, banków i innych budynków użyteczności publicznej, doręczane są do recepcji lub sekretariatu. Zamówienia doręczane z okazji ślubów mogą być przekazywane obsłudze wesela.
  11. Kwiaciarnia realizująca zamówienie zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający wyraźnie zaznaczy w treści zamówienia, że nie wyraża na to zgody.
  12. Kwiaciarnia internetowa nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, nieobecności odbiorcy pod podanym adresem, nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówienia lub z innych przyczyn nieleżących po stronie kwiaciarni internetowej. W wyżej wymienionych przypadkach kwiaciarnia internetowa zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami zamówionych produktów oraz ich dostawy.
  13. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności (płatność kartą kredytową, szybki przelew internetowy, przelew tradycyjny). Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy.
  14. Zmiany w zamówieniu lub jego anulacji można dokonać telefonicznie, lub przez e-mail, w ciągu 60 minut od złożeniu zamówienia, lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
  15. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  16. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeżeli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail wraz z dołączeniem zdjęć produktu w ciągu 72 godzin od terminu doręczenia. Inne, w ciągu 7 dni od daty doręczenia. Sprawdź szczegóły dotyczące reklamacji produktowych oraz polityki zwrotów.
  17. Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w zamówieniu zgodnie z polityką zastępowania produktu.
  18. Kwiaciarnia internetowa zastrzega sobie możliwość anulacji zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu. W takiej sytuacji klientowi przysługuje zwrot lub możliwość wymiany na inny produkt.
  19. Kwiaciarnia, właściciel serwisu internetowego, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany).
  20. Kwiaciarnia internetowa zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanych podczas procesu składania zamówienia oraz rejestracji konta adresu e-mail i numeru telefonu w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
  21. Prawem właściwym dla realizacji zakupów w kwiaciarni internetowej jest prawo polskie, a w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r. nr 144 poz.1204).
  22. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  23. Regulamin określa zasady zakupów w kwiaciarni internetowej. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie oraz na wszystkich podstronach, do których w powyższych punktach znajdują się odniesienia.